  • Data: 2007-11-10 16:16:37
    Temat: Re: Systemy OEM z myszką - czy legalne?
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie kupowałbym 98SE. Wydawanie pieniędzy (nawet relatywie niewielich) na
    > trupa, to właściwie ich wyrzucanie.

    Niekoniecznie - jeśli mamy do czynienia ze sprzętem, który nie uciągnie
    niczego więcej, niż 98SE (a np. w mojej szkole średniej do dziś są 486 w
    jednej z pracowni!), to wyrzucaniem w błoto jest właśnie kupowanie
    czegoś więcej w sytuacji, gdy nie ma kasy na nowy sprzęt.

    > Wiem, oczywiście, że będziesz miał trudności z przekonaniem o tym fakcie
    > twardogłowego, ale pomyśl też o przyszłym nakładzie własnej pracy jako
    > opiekun pracowni.

    Ale właśnie po to się płaci pracownikowi, aby on nadrobił pewne
    niedogodności związane z tańszymi zakupami. W innym przypadku, tj.
    konieczności zakupu droższych wersji czegokolwiek pomimo posiadania
    pracownika, zatrudnianie tego pracownika jest albo bezsensowne, albo
    przynajmniej nadmiarowe.

    Oczywiście w przypadku szkoły i nauczyciela, który przede wszystkim
    uczy, sytuacja ma się nieco korzystniej dla tego nauczyciela, ale
    generalnie uprzedzam, że takie będzie (i słusznie) rozumowanie dyrektora.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com