  • Data: 2007-11-10 20:45:52
    Temat: Re: Systemy OEM z myszką - czy legalne?
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    In article <fh3u55$apt$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Hubert M. Staniszewski" <h...@o...pl> wrote:

    > No i proszę mi nie wciskać Linuksa. Do czego jak do czego, ale do szkoły
    > podstawowej absolutnie się nie nadaje.

    A niby dlaczego nie?

    Ze gry nie chodza? W gry to sobie beda w domach grywali, a nie na
    lekcjach.
    I cos sie tak czepil tego Windowsa? Na dodatek roznice klawiszologoczne
    miedzy pierwszym lepszym Linuxem a Vista wcale nie sa wieksze, niz
    miedzy Vista a tym twoim Windows 98.

    No i szkola ma uczyc myslenia i umiejetnosci poslugiwaniem sie
    komputerem, a nie windowsem 98.

    TA