  • Data: 2007-11-11 21:15:47
    Temat: Re: Systemy OEM z myszką - czy legalne?
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Hubert M. Staniszewski wrote:

    > Swoją drogą rozwala mnie mentalność grupowiczów - zapytałem o legalność
    > zakupu Win98 z myszką, a zamiast konkretnej odpowiedzi, każdy próbuje mnie
    > od tego pomysłu odwieść. Dziękuję wam za troskę i zainreresowanie tematem,
    > ale nie o dobre rady prosiłem, tylko zadałem konkretne pytanie - CZY TAKI
    > WINDOWS MOŻE NOSIĆ MIANO LEGALNEGO?

    Legalny jest każdy program uzyskany od osoby uprawnionej. Albo inaczej:
    nielegalne są tylko i wyłącznie programy[1], które uzyskałeś bez zgody
    osoby uprawnionej. Najpierw więc musisz ustalić kto jest osobą
    uprawnioną, a następnie zapytać ją o zgodę. W praktyce - przeczytać
    licencję.

    [1] Pomijam programy nielegalne ze względu na prezentowane treści, albo
    przeznaczenie.
    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak