  • Data: 2007-11-11 20:40:44
    Temat: Re: Systemy OEM z myszką - czy legalne?
    Od: "Hubert M. Staniszewski" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbyszek" <z...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:fh7lor$hdm$1@news.onet.pl...

    > A możesz rozwinąć ten wątek, bo ogólnikami to łątwo rzucać
    > np:"Powszechnie wiadomo że linux do niczego się nie nadaje"
    >

    > zbyszek

    Przede wszystkim - nie tylko ja korzystam z pracowni. Korzysta z niej też
    anglistka oraz panie z klas 1-3, a także od czasu do czasu chmara dzieciaków
    które kiedy wypadnie lekcja wysyłane są czasem właśnie do sali komputerowej
    coby nieco odreagowały stres szkolny.

    Inni nauczyciele potrzebują Windowsa aby odpalic programy, które tylko na
    windowsie działają. Można oczywiście bawić się w jakieś Wine albo Cenegi,
    ale po pierwsze - nie ma 100% kompatybilonści, po drugie - jak ja mam im
    tłumaczyć co jak gdzie się włącza, to wolę jednak pomęczyć się na Win98
    (albo nawet i 95).

    Swoją drogą rozwala mnie mentalność grupowiczów - zapytałem o legalność
    zakupu Win98 z myszką, a zamiast konkretnej odpowiedzi, każdy próbuje mnie
    od tego pomysłu odwieść. Dziękuję wam za troskę i zainreresowanie tematem,
    ale nie o dobre rady prosiłem, tylko zadałem konkretne pytanie - CZY TAKI
    WINDOWS MOŻE NOSIĆ MIANO LEGALNEGO?