    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Straż pożarna a nieprawidłowo zaparkowany samochód
    Date: Sun, 05 Jun 2005 12:40:53 +0200

    Re to: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy [Sun, 5 Jun 2005 00:54:53 +0200]:

    > Czy wóz bojowy straży pożarnej pędzący do pożaru może
    > w majestacie prawa staranować nieprawidłowo zaparkowany
    > samochód osobowy ?

    Nie mam bladego pojecia czy ma, ale jesli ten samochod
    utrudnia mocno akcje to ja, jako mimo wszystko rowniez
    potencjalna ofiara pozaru, mam szczere przekonanie ze
    nie tylko powinien miec prawo zepchnac go w cholere do
    jakiegos rowu czy przestawic. Moim zdaniem, wlasciciel
    tegoz pojazdu powinien jeszcze oprocz tego solidnie
    beknac finansowo za glupote, w wyniku ktorej strazacy
    tracili cenne sekundy na uzeranie sie z jego samochodem.

    Kira