  • Data: 2005-06-05 20:07:21
    Temat: Re: Straż pożarna a nieprawidłowo zaparkowany samochód
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mariposa doux napisał(a):

    > No ja to dokladnie tak rozumiem. Jesli wina lezy po stronie
    > uprzywilejowanego, to za zniszczenie kogos placi
    > policja/pogotowie/straz. Ale jesli sytuacja jest odwrotna, znaczy, nie z
    > winy uprzywilejowanego ktos poniosl szkody, to dlaczego by mieli placic?
    > Wiec sie zgadzamy :)

    Ale tutaj mowa o sytuacji na drodze, wiec w gre wchodzi rowniez kodeks
    drogowy i przepisy.

    Inna sytuacja jest natomiast usuniecie samochodu ktory blokuje dojazd do
    pozaru, albo zaparkowany jest przy hydrancie, najczesciej sie to konczy
    wlasnie wybiciem szyby i przestawieniem - przepchnieciem samochodu

    Jacek