  • Data: 2019-02-01 17:51:11
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-01 o 13:51, Kris pisze:

    > Stanowczo tu się nie wypowiem bo tego chyba nikt nie wie.
    > Ale tak sobie myślę ze jak on z tym nożem na co dzień łaził, przylazł(może
    przypadkiem) gdzieś w okolice sceny, zobaczył na niej Adamowicza to mu się film
    włączył typu: przez niego garowałem to go utłukę.

    Czyli, w takim przypadku, to też nie był przypadek, że zaatakował tego
    konkretnego człowieka.

    > Mogło być tak ze po prostu wykorzystał okazję.

    Wcześniej mijał przypadkowych ludzi, miał wiele okazji i ich nie zaatakował.
    Czyli to nie było przypadkowe zadźganie przypadkowego człowieka.

    > Albo i tak że to zaplanował wcześniej.

    Pozdrawiam
    Piotr