  • Data: 2019-02-02 00:28:44
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-02-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No jak - z wiezienia sobie lot zarezerwowal ?

    Jak wyszedł to zarezerwował, albo już na czekinie, albo na odprawie
    pszportowej jesli lot zagraniczny... Spodziewałbym się, że pojawi się
    komuś informacja na monitorze w stylu "prosimy o kontakt z policją" i
    policja/straż graniczna będąca na lotnisku bierze taką osobe i po prostu
    z nią krórko rozmawia. Przecież tak np. służby celne (nie wiem czy w PL)
    i graniczne profilują przylatujących do danego kraju, nawet bez
    komunikatu na monitorze. Rozmwa może dużo dać.

    Nie ma oczywiście 100% gwaracji, ale jak się nic nie zrobi to szanse są
    także zero.

    > A swoja droga - mamy w ogole taka liste osob podejrzewanych o zamach w
    > samolocie ?
    > Czy policja moze sobie co najwyzej pismo na lotnisko wyslac ...

    No właśnie...

    --
    Marcin