  • Data: 2019-01-29 05:06:09
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-01-29, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup

    > Ale zaraz
    > -on w wiezieniu nie mowil, ze zamierza samolot porwac :-)

    Mówił zdaje się, że cos wielkiego wywinie, a jakby zrobić selekcje
    kategorii wielkiego wywijania to wybuchanie samolotów i pochodne się
    pewnie w pierwszej 10tce znajdą.

    > -gorsza schizofrenia, czy ta historia napadow ?

    Kombinacja.

    > Bo wypuscisz bandyte, a jak on bedzie chcial samolot dla okupu porwac,
    > albo znow na bank napadnie ?

    > Tzn ?
    > Pomacac staranniej na bramce ?

    Też, i poza bramką. Też ztaranniej sprawdzić bagaz. Pogadac z nim z 10
    min lub nawet krócej. Nie znam rzecz jasna gościa, ale jak nie jest
    zimnokrwistym, zrutynowanym mordercą, to taka rozmowa moze dużo dać i
    jeśli facet cos faktycznie planuje, to będzie to widac po jego
    zachowaniu.

    --
    Marcin