  • Data: 2019-01-30 20:43:03
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30-01-19 o 04:28, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    > Mowisz, ze to nie funkcjonariusz publiczny, wiec klamac mu mozna do
    > woli, i mocy prawnej to nie ma ?

    Powiedz, gzie napisałem, że nie ma mocy prawnej?> Nie jest dowodem - moc
    prawna, to jakieś dziwne określenie, ale zakładam, że chodziło Ci o
    oświadczenie woli.

    > Ale jak powiem ze bomba jest podlozona, albo ze czlowiek lezy i czeka na
    > karetke, albo nawet ze kolizja byla i chcemy droogowke, to sie nagle
    > okaze, ze ma ?

    Sądzisz, że można by komuś postawić zarzut podłożenia bomby tylko na
    podstawie tego, że ktoś inny zadzwonił i poinformował o jej podłożeniu?
    Czy jednak uznał byś za racjonalne znalezienie tej bomby, jej szczątków
    (bo wybuchła) albo przynajmniej uzyskanie innego dowodu jej istnienia?