  • Data: 2019-01-31 07:11:40
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale co rozumiesz przez zgłoszenie:
    > a) nagranie tego zgłoszenia
    > b) notatkę z tego zgloszenia
    > c) ?

    Zapytaj się roberta co miał na myśli pisząc że info od matki nie jest
    dowodem uzyskanymn w toku czynności procesowej. Bo oczywiście ma rację,
    natomiast pytanie co chciał tym argumentem osiągnąć. Bo ja też moge
    napisać E=mc^2 i piszę prawdę, mam rację, tylko ni cholery nie wiadomo
    co to ma do rzeczy.

    Z kontekstu wynikało, ze skoro info od matki nie miało wartości dowodu
    to policja nie miała obowiązku nic z nim robić. Nie wiem - może teraz
    jak zawracasz dupę policji to trzeba przyprowadzić sprawcę i
    przeprowadzić postępowanie dowododowe za wczasu, własnym sumptem i na
    własny koszt, bo przecież policja nie będzie działała na podstawie jakiś
    niesprawdzonych plotek czy urojeń zgłaszającego. No i koniecznie w
    trzech egzemplażach - jeden dla policji i od razu dwa dla sądu, bo
    przecież funkcjonariujsze nie są od kserowania;)

    Pytanie JFa było na miejscu - skoro zgłoszenie od matki było
    "nieznaczące" bo to tylko jakieś info bez znamion dowodu, to tak samo
    należałoby potraktować info o bombie na lotnisku czy w samolocie, a nie
    robić ewakuację, zawracać głowę saperom i szukać zgłaszającego.

    Tłumaczenie, że mają dużo zgłoszeń jest za przeproszeniem z dupy wzięte.
    To może niech rozdają numerki i wqedług kolejności zgłoszeń załatwiają...

    Shrek