  • Data: 2019-01-26 23:38:21
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-01-19 o 20:47, Shrek pisze:

    > Dokładnie tak było. Co pokazuje tylko że służby mają gdzieś to do czego
    > zostały powołane a zajmują się głównie produkcją papieru toaletowego (im
    > papieru więcej ty dupa czystsza a statystyka lepsza).

    Służby po prostu robią to, do czego zostały powołane. Natomiast nie ma
    doskonałego prawa i zawsze gdzieś coś nie zadziała. Pewnie wyjdą nowe
    wytyczne. Za kilka lat okaże sie, że pomimo tego gdzieś jest dziura.

    > Mówiłem o przejściu. W całej cywilizowanej Europie się chodzi na
    > czerwonym. Na oczach tamtejszej policji. Symptomatyczne że policjant
    > większy problwem widzi w przejściu na czerownym niż w świrze w samolocie.

    Znowu "czepiasz się" Policji, zamiast dostrzec źródło problemu. Idź do
    swojego Posła. Niech ruszy swoje szanowne 4 litery i wykaże sie
    inicjatywą ustawodawczą. Wystarczy zmienić w Prawie o Ruchu Drogowym i
    napisać, że jak nic nie jedzie, to można iść. Sądzisz, ze mnie nie
    wk...wia, jak jadę w nocy i widzę idiotę, który najpierw naciska
    przycisk świateł, a potem uznawszy, że nic nie jedzie idzie na
    czerwonym, a ja muszę stać przed pustym przejściem obserwując, jak on
    sobie już dwie przecznice dalej spaceruje? To co piszesz ma sens, ale
    wymaga zmiany w ustawie. Tylko, ze zaraz znajdą się ludzie, który będą
    protestować, że te niedobre samochody nam połowę populacji na tych
    przejściach dla pieszych pozabija.