  • Data: 2019-01-27 00:03:55
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-01-19 o 19:47, J.F. pisze:

    > No jak to co - wypytac o co chodzi, spytac czy chce wnioskowac o
    > umieszczenie w szpitalu psychitrycznym, dac kartke papieru, pomoc
    > napisac wniosek, skoro chcesz podstawy - i wyslac do wlasciwej
    > instytucji.
    >
    > A co zrobili ? Przeslali notatke do wiezienia, wiedzac, ze tam nie
    > moga nic zrobic.

    Nie znamy szczegółów przekazu, więc trudno oceniać. Ktoś uznał, że tak
    będzie dobrze. Mógł się pomylić.

    > Widac mial.
    > Ale ciekawe czemu. Prezydent juz nie z Platformy, chyba mu nigdy
    > osobiscie nie podpadl ... naogladal sie TVP, ale ponoc nie ...

    Moi zdaniem - choć mogę się mylić - Prezydent Adamowicz po prostu miał
    pecha i tyle. Jakby akurat z jakiegoś powodu w imprezie brał inny
    znamienity gość, to równie dobrze on by zginął. Tu chodziło o
    demonstrację. Ważniejsze, że zrobił to przed kamerami.

    Pamiętasz tego idiotę, co wystrzelał kilkadziesiąt dzieci na wyspie? Czy
    dzieci u coś zawiniły? A stada oszołomów taranujących ludzi po ulicach
    Francji czy Niemiec? Sądzisz, że mają jakiś zatarg z którymś z przechodniów?