    From: "Stokrotka" <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stefan W
    Date: Sat, 26 Jan 2019 17:48:29 +0100

    > Mamy więc kolesia ze zdiagnozowaną schizofrenią, mówiącego o tym że
    > zamierza dokonać aktu przemocy z użyciem broni. Pytają go co zamierza
    > zrobić, to im mówi, że kupi bilet na samolot. I... idzie na lotnisko,
    > kupuje bilet i wchodzi na pokład... Już nie mówię o dalszym ciągu, bo
    > chodzą pogłoski, że w międzyczasie chciał się do prezia na kwartał wbić.
    >
    > I nikt nie ma sobie nic do zarzucenia. Wcześniej był chuj dupa i kamieni
    > kupa, a teraz nawet tego nie ma i mamy państwo z tektury.

    Nie znam więziennego światka, ale myślę, że tam spory procent nie całkiem
    normalnyh ludzi.
    Nawet jak był normalny to po ciupie już całkiem normalny, pszynajmniej pszez
    jakiś czas nie będzie.
    Więc dążę do tego, że oni za każdym wypuszczanym nie mogą posłać agenta.
    I tak policja w Polsce jest droga.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)