  • Data: 2019-01-26 20:25:04
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-01-19 o 16:44, Shrek pisze:

    > Ale co drugi schizofrenik to już trochę mniej niż dowolna groźba
    > karalna. A co drugi siedzący w więzienu za już poprłnione przestępstwa,
    > to już może na tyle mała liczba i na tyle poważna sprawa, że ktoś mógłby
    > się jednak nad tym pochylić. W końcu po to ich zatrudniamy, a nie do
    > pilnowania pomników.

    Teza akurat słuszna. Pytanie, czy w obecnym stanie prawa mieli jak.
    Wydaje mi się, że po prostu rzecz się "rozmyła" o zakresy
    odpowiedzialności. W chwili uzyskania informacji facet siedział w
    Zakładzie Karnym, więc informację przekazano Służbie Więziennej. Ta
    straciła zainteresowanie problemem w chwili zwolnienia osadzonego, a na
    tym etapie Policja już problem "załatwiła" informując Zakład Karny.

    > Ciekwawe, że jak ktoś na czerwonym przejdzie, to ta logika nie działa.

    Działa Dostajesz mandat za przejechanie na czerwonym, a nie odpowiadasz
    za spowodowanie katastrofy w ruchu lądowym.