  • Data: 2019-01-26 16:57:15
    Temat: Re: Stefan W
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To czego oczekujesz o Policji, Straży Więziennej czy szeroko pojętych
    > służb? Ale tak konkretnie.

    W tym wypadku oczekiwałbym, ze opieka społeczna wykona swoją robotę i
    złoży wniosek do sądu po przymusowe leczenie.

    A co do omawianego wcześniej przypadku Stefana W. Skoro szeroko pojęte
    służby nic nie mogą w przypadku kolesia ze zdiagnozowaną schizofrenią
    deklarującego popełnienie aktu z pogranicza przemocy i terroru... to
    znaczy że mamy tak jak napisałem państwo z tektury. I tyle.

    Shrek.