eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStaruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!news.uzoreto
    .com!fdc2.netnews.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer03
    .ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
    unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <607ec83c$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <6083ec64$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <60846fbd$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <6084933f$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <60852bf7$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <60853c89$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    <6085636c$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
    <60856c13$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <60857c19$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <60858613$0$29057$65785112@news.neostrada.pl>
    <608597d6$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <60859f0f$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <60885bb0$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <1r0trfwmmpjy3$.wcrxz8bpou43.dlg@40tude.net>
    <60899784$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <cd2omnb04izl$.5s9oytgm1ss6$.dlg@40tude.net>
    <608aeeb2$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <1t489j3ovudew$.1cnvwu2sou6ge.dlg@40tude.net>
    <608c32d3$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <q...@4...net>
    <608c54ca$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 30 Apr 2021 23:14:09 +0200
    Message-ID: <6ykh1q5r8nwz.1r1qu610voyev$.dlg@40tude.net>
    Lines: 40
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.101.98
    X-Trace: 1619817249 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 558 83.30.101.98:54747
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3114
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:810484
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 30 Apr 2021 21:04:41 +0200, Shrek wrote:
    > W dniu 30.04.2021 o 19:30, J.F pisze:
    >> Ale ILS to nie jest jedyny instrument.
    >
    > No ale skoro jest wysokośc decyzji po której masz widzieć pas, to znaczy
    > że końcówkę robisz wizualnie.

    Tak jest.
    Nawet ILS schodzi tylko do jakiejs wysokosci, ladowac trzeba recznie.
    Z wyjatkiem najwyzszej kategorii.

    >> Normalna rzecza jest, ze w IFR sie lata na instrumenty, bo inaczej sie
    >> nie da.
    > Dlaczego ma się nie dać? W IFR lata się bo wygodniej i bezpieczniej, co

    Ale na instrumenty. Sam czlowiek tu wysiada i nie bedzie potrafil w
    chmurze rowno leciec.

    > nie znaczy że całkiem często nie dało by się w VFR. Dałoby się, tylko po co?


    >>> No ale byli poniżej wysokości decyzji i kontynuowali zniżanie, wiec masz
    >>> lot na widoczność bez widoczności. Jak widzisz dla debeściaków nie ma
    >>> zasadniczych przeszkód:P
    >>
    >> No i widac jak sie skonczylo, a ty bys chcial ladowac po nocy bez
    >> przyrzadow ? :-)
    >
    > Ja bym nie chciał. Ale pod warunkiem zapewnienia separacji i oswietlenia
    > pasa to chyba całkiem normalne - na bemowie nocą latali. Inna sprawa, że
    > to GA.

    Ladowanie na pasie ze swiatlami - tak.

    Ale ta separacja ... a jaka?
    I kto ma zapewnic po starcie z lotniska?
    Normalnie robi to kontroler - jak pozwala, to znaczy, okolice pasa
    puste.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1