eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStaruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
  • Data: 2021-04-30 23:14:09
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 30 Apr 2021 21:04:41 +0200, Shrek wrote:
    > W dniu 30.04.2021 o 19:30, J.F pisze:
    >> Ale ILS to nie jest jedyny instrument.
    >
    > No ale skoro jest wysokośc decyzji po której masz widzieć pas, to znaczy
    > że końcówkę robisz wizualnie.

    Tak jest.
    Nawet ILS schodzi tylko do jakiejs wysokosci, ladowac trzeba recznie.
    Z wyjatkiem najwyzszej kategorii.

    >> Normalna rzecza jest, ze w IFR sie lata na instrumenty, bo inaczej sie
    >> nie da.
    > Dlaczego ma się nie dać? W IFR lata się bo wygodniej i bezpieczniej, co

    Ale na instrumenty. Sam czlowiek tu wysiada i nie bedzie potrafil w
    chmurze rowno leciec.

    > nie znaczy że całkiem często nie dało by się w VFR. Dałoby się, tylko po co?


    >>> No ale byli poniżej wysokości decyzji i kontynuowali zniżanie, wiec masz
    >>> lot na widoczność bez widoczności. Jak widzisz dla debeściaków nie ma
    >>> zasadniczych przeszkód:P
    >>
    >> No i widac jak sie skonczylo, a ty bys chcial ladowac po nocy bez
    >> przyrzadow ? :-)
    >
    > Ja bym nie chciał. Ale pod warunkiem zapewnienia separacji i oswietlenia
    > pasa to chyba całkiem normalne - na bemowie nocą latali. Inna sprawa, że
    > to GA.

    Ladowanie na pasie ze swiatlami - tak.

    Ale ta separacja ... a jaka?
    I kto ma zapewnic po starcie z lotniska?
    Normalnie robi to kontroler - jak pozwala, to znaczy, okolice pasa
    puste.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1