eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStaruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało) › Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
  • Data: 2021-04-30 23:38:37
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 30.04.2021 o 23:14, J.F pisze:

    > Tak jest.
    > Nawet ILS schodzi tylko do jakiejs wysokosci, ladowac trzeba recznie.
    > Z wyjatkiem najwyzszej kategorii.

    Wiem. Najzabawniejsze jest, że w "przedostatniej" katergorii możesz
    wylądować przy zerowej widoczności... ale ci nie wolno bo z pasa nie
    zjedziesz;)

    >> Dlaczego ma się nie dać? W IFR lata się bo wygodniej i bezpieczniej, co
    >
    > Ale na instrumenty. Sam czlowiek tu wysiada i nie bedzie potrafil w
    > chmurze rowno leciec.

    No ale nie zawsze sa chmury - na ogół dałoby się na VFR lecieć.

    >> Ja bym nie chciał. Ale pod warunkiem zapewnienia separacji i oswietlenia
    >> pasa to chyba całkiem normalne - na bemowie nocą latali. Inna sprawa, że
    >> to GA.
    >
    > Ladowanie na pasie ze swiatlami - tak.
    >
    > Ale ta separacja ... a jaka?

    Najprorztsza to jeden statek powietrzny w określonym obszarze. Kiedyś
    zastanawiałem się jak sop swoją strefą zarządza jak nie potrafi zachować
    separacji na drodze - otoż jak jest jeden pojazd to nie ma się z czym
    zderzyć. No chyba że z ziemią. Co w sumie nam się nadzwyczaj często
    przydarza - mirosławiec, miller, smoleńsk...


    > I kto ma zapewnic po starcie z lotniska?
    > Normalnie robi to kontroler - jak pozwala, to znaczy, okolice pasa
    > puste.

    No i właśnie problem w braku kontrolera bo godziny wyszły:P


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1