eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStaruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
  • Data: 2021-04-30 21:04:41
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 30.04.2021 o 19:30, J.F pisze:

    > Ale ILS to nie jest jedyny instrument.

    No ale skoro jest wysokośc decyzji po której masz widzieć pas, to znaczy
    że końcówkę robisz wizualnie.

    > Normalna rzecza jest, ze w IFR sie lata na instrumenty, bo inaczej sie
    > nie da.

    Dlaczego ma się nie dać? W IFR lata się bo wygodniej i bezpieczniej, co
    nie znaczy że całkiem często nie dało by się w VFR. Dałoby się, tylko po co?

    > W dzien nawiasem mowiac tez musi, bo zobaczenie drugiego samolotu na
    > kursie kolizyjnym to nie takie proste.

    Zwłaszcza liniowcem, nawet jak zobaczysz, to połowa sukcesu.

    >> No ale byli poniżej wysokości decyzji i kontynuowali zniżanie, wiec masz
    >> lot na widoczność bez widoczności. Jak widzisz dla debeściaków nie ma
    >> zasadniczych przeszkód:P
    >
    > No i widac jak sie skonczylo, a ty bys chcial ladowac po nocy bez
    > przyrzadow ? :-)

    Ja bym nie chciał. Ale pod warunkiem zapewnienia separacji i oswietlenia
    pasa to chyba całkiem normalne - na bemowie nocą latali. Inna sprawa, że
    to GA.


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1