eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStalking przez OrangeRe: Stalking przez Orange
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t3.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 22 Apr 2013 13:13:47 +0200
    From: m <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:10.0.12) Gecko/20130116
    Icedove/10.0.12
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stalking przez Orange
    References: <kl0v7g$ud5$1@node1.news.atman.pl> <kl1gnc$ggu$1@node1.news.atman.pl>
    <517448d9$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <5174f565$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <kl2vce$n7a$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    In-Reply-To: <8...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 45
    Message-ID: <51751b6c$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: c141-206.icpnet.pl
    X-Trace: 1366629228 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1216 85.221.141.206:58441
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:719114
    [ ukryj nagłówki ]

    On 04/22/2013 12:58 PM, Kris wrote:
    > W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2013 11:20:11 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
    >>
    >> Jak chcesz tylko zakończyć trwającą rozmowę to prościej.
    >>
    >> Ale żeby radykalnie zmniejszyć ilość kolejnych trzeba takiego
    >>
    >> "rozmówcę" skutecznie przetrzymać i nie dać mu "zarobić"
    >
    > Dokładnie tak.
    > I dlatego stanowcze:"dziękuje nie kupuje nic na telefon" z reguły wystarcza. W
    ichnim CRMie zapisza ze klient nie korzysta z ofert telefonicznych i zmniejszy sie
    liczba ofert

    Widać inny jest profil twoich nagabywaczy a inny naszych.

    >>
    >> czyli namówić się na oferowane propozycje. Oni są rozliczani
    >>
    >> z efektów, podziękujesz po trzydziestu sekundach a ani zawracają
    >>
    >> głowę kolejnemu ze swojej bazy numerów, przetrzymasz takiego
    >>
    >> kwadrans trudniej mu wyrobić normę i po kwartale jest szansa
    >>
    >> że mu podziękują za współpracę.
    >>
    > Ale czemu?
    > To ich praca a sporo ludzi korzysta z ich ofert więc niech sie wykazuja.

    Ci naciągacze Tele2 (a potem innych telekomów) którzy oszukiwali
    staruszków na "jesteśmy z Telekomunikacji" ... to też jest ich praca i
    koniec końców ktoś korzystał z ich ofert.

    O przedstawicielach każdego zawodu (aż do reductio ad Hitlerum) można
    powiedzieć że to jest ich praca i że ktoś z ich usług korzysta.

    > A tak na marginesie: wszedzie gdzie mam jakąś umowe itp wyrażama zgode na
    telemarketing. I pomimo tego może jeden telefon na tydzień sie trafi z super ofertą-
    a jestem klientem kilku banków i chyba wszystkich towarzystw ubezpieczeniowych+
    orange, netia, itp

    A u mnie było różnie. Czasem raz na miesiąc a czasem kilka telefonów
    dziennie.

    W tym ostatnio nowy trend - sobota rano.

    p. m.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1