eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStalking przez Orange › Re: Stalking przez Orange
  • X-Received: by 10.49.110.167 with SMTP id ib7mr2349455qeb.0.1366628305737; Mon, 22
    Apr 2013 03:58:25 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.110.167 with SMTP id ib7mr2349455qeb.0.1366628305737; Mon, 22
    Apr 2013 03:58:25 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!fb4no2634412pbd.1!news-out.g
    oogle.com!bp1ni14pbd.1!nntp.google.com!fb4no2634409pbd.1!postnews.google.com!gl
    egroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 22 Apr 2013 03:58:25 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <kl2vce$n7a$1@node2.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    References: <kl0v7g$ud5$1@node1.news.atman.pl> <kl1gnc$ggu$1@node1.news.atman.pl>
    <517448d9$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <5174f565$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <kl2vce$n7a$1@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Stalking przez Orange
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Mon, 22 Apr 2013 10:58:26 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:719111
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2013 11:20:11 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
    >
    > Jak chcesz tylko zakończyć trwającą rozmowę to prościej.
    >
    > Ale żeby radykalnie zmniejszyć ilość kolejnych trzeba takiego
    >
    > "rozmówcę" skutecznie przetrzymać i nie dać mu "zarobić"

    Dokładnie tak.
    I dlatego stanowcze:"dziękuje nie kupuje nic na telefon" z reguły wystarcza. W ichnim
    CRMie zapisza ze klient nie korzysta z ofert telefonicznych i zmniejszy sie liczba
    ofert
    >
    > czyli namówić się na oferowane propozycje. Oni są rozliczani
    >
    > z efektów, podziękujesz po trzydziestu sekundach a ani zawracają
    >
    > głowę kolejnemu ze swojej bazy numerów, przetrzymasz takiego
    >
    > kwadrans trudniej mu wyrobić normę i po kwartale jest szansa
    >
    > że mu podziękują za współpracę.
    >
    Ale czemu?
    To ich praca a sporo ludzi korzysta z ich ofert więc niech sie wykazuja.
    A tak na marginesie: wszedzie gdzie mam jakąś umowe itp wyrażama zgode na
    telemarketing. I pomimo tego może jeden telefon na tydzień sie trafi z super ofertą-
    a jestem klientem kilku banków i chyba wszystkich towarzystw ubezpieczeniowych+
    orange, netia, itp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1