  • Data: 2023-08-01 13:00:29
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Aug 2023 11:29:50 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie uważam, tylko że Ty nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz.
    > Zatrzymuje się dowody w sprawie, a nie rzeczy użyte do przestępstwa. I
    > często właśnie po to, by zbadać, czy nie zostały użyte do popełnienia. I
    > oczywiście musi być jakiś logiczny związek, ale w tym wypadku akurat
    > telefon nie był szczególnie nieprawdopodobnym przedmiotem. Zupełnie o co
    > innego poszło. Sąd ustalił, że użyto innego urządzenia. Dokąd tego nie
    > ustalono, to nie było wiadomo.

    Tylko zauważ, ze sąd stwierdził odnosnie samego zatrzymania
    "nie było zatem podstaw do przyjęcia, że ów telefon może stanowic
    dowód w sprawie, wobec czego jego zatrzymanie przekroczyło granice
    [...] i zasadne są zarzuty podniesione w zażaleniu,
    że doszło do naruszenia art [...]"

    Ciekawe, czy równie zdecydowany będzie sąd rozpatrując sprawe
    funkcjonariuszy o to przekroczenie, ktora wydaje mi się,
    ze jest w toku.

    Dalej możesz zauważyc, ze kulsony mataczą w sprawie, mowiąc, ze
    telefon został im dobrowolnie wydany ... do aresztu z nimi,
    na 3 miesiące :-)

    J.