  • Data: 2007-08-15 22:22:30
    Temat: Re: Sprzedaż komputerów osobistych w Polsce
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Dembiński pisze:

    > IMO 'przystosowany' oznacza również 'taki, który można w odpowiedni
    > sposób zaprogramować'. Ponieważ komputer osobisty jest umiwersalnym
    > urządzeniem liczącym, /.../
    Nie można stosować takiej argumentacji 'ad absurdum'. W podobnej
    sytuacji jak komputery wylądowałby zwykły prosty drut (dający się
    'przystosować' do bycia wytrychem), 'łapka' ciesielska (dająca się
    'przystosować' do bycia 'łomem włamaniowym'), sznurek (dający się
    'przystosować' do bycia już to zakazaną siecią, już to wnykiem) itd.
    Absurdów w naszym prawie dostatek, jak poszukasz gdzie indziej -
    piorunem znajdziesz, ale chyba nie tu ... ;)))

    --
    pozdro
    poreba