  • Data: 2007-08-16 12:27:42
    Temat: Re: Sprzedaż komputerów osobistych w Polsce
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 16 Aug 2007 14:07:42 +0200, Piotr Dembiński napisał(a):

    > Kartka i ołówek nie są urządzeniami.

    A kalkulator? Kiedyś wystarczał do łamania szyfrów ;-)

    > Z artykułu umieszczonego na http://vagla.pl wynika, że w oryginalnej
    > dyrektywie UE, której ten artykuł jest implementacją znajduje się
    > określenie 'przystosowany przede wszystkim'. W polskim prawie ktoś
    > pominął właśnie to 'przede wszystkim'.

    Myślę że przesadzasz - komputer bez programu jest bezużyteczny i to ten
    program decyduje o jego działaniu - więc problem nie leży w komputerach
    ale w oprogramowaniu. Ścigać należy tych którzy udostępniają komuś
    np. klienta ssh, bo to bardzo dobre narzędzie do włamań ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry