  • Data: 2007-08-16 11:59:23
    Temat: Re: Sprzedaż komputerów osobistych w Polsce
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    poreba <d...@p...pl> writes:

    > Nie można stosować takiej argumentacji 'ad absurdum'. W podobnej
    > sytuacji jak komputery wylądowałby zwykły prosty drut (dający się
    > 'przystosować' do bycia wytrychem), 'łapka' ciesielska (dająca się
    > 'przystosować' do bycia 'łomem włamaniowym'), sznurek (dający się
    > 'przystosować' do bycia już to zakazaną siecią, już to wnykiem) itd.

    Ale to akurat jest doskonale znany (i zapewne wałkowany na studiach
    prawniczych do upadłego) temat -- widelcem można zabić, ale widelec
    nie jest uważany za broń. Handel bronią jest obwarowany przepisami.
    Rozumiem, że -- w twojej opinii -- komputer osobisty jest właśnie
    takim 'widelcem'.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl