  • Data: 2003-05-11 16:23:38
    Temat: Re: Sprawca zbiegl, wiem kto to, ale nie mam swiadka.
    Od: andrzej <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <b9lil1$sgm$1@news.onet.pl> scream napisał(a):
    > mam Ci z tego tytułu złożyć gratulacje?

    juz mi "inni" zlozyli :p

    > nie znasz mnie, więc co możesz wiedzieć o mojej uczciwości?

    Tak jak napisalem. Co w tym niejasnego? Chcesz uchodzic za uczciwego?
    Postepuj uczciwie. A co ty proponujesz? Popelnienie bardzo powaznego
    przestepstwa. Uwazasz to za uczciwe? Coz, to Twoj problem.

    > próbowałem i ciągle nic

    czytaj wyzej. Nie rozumiesz, czytaj jeszcze raz...
    > jak Ci ktoś spali mieszkanie[...]

    bla, bla, bla... Co to ma do porysowanego lakieru i wgniecionej felgi?
    Mysle, ze poprawne odpowiedzi, co ma zrobic poszkodowany, juz padly (nie
    byla to Twoja odpowiedz), a co ciekawe zgodne z prawem.
    pozdrawiam Andrzej
    ps. Swoja droga, ciekaw jestem dlaczego nie zaproponowales, zeby
    "poszkodowany" poszedl do "sprawcy" z flaszka i prosba by nie robil tak
    wiecej? Przeciez to takie w Twoim stylu.