  • Data: 2003-05-11 00:11:39
    Temat: Re: Sprawca zbiegl, wiem kto to, ale nie mam swiadka.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przejdź się osobiście na najbliższą komendę (komisariat) i poproś o
    zabezpieczenie dowodów poprzez dokonanie oględzin tego samochodu. Świadek by
    się przydał, ale skoro nie ma to trudno. Biegły, którego będzie trzeba
    powołać, stwierdzi, czy uszkodzenia pasują. Na samochodzie zostają też ślady
    lakieru. No i w końcu świadkiem możesz być Ty. Po prostu przez przypadek
    znalazłeś samochód który typem odpowiada wdzianemu przez Ciebie, a którego
    uszkodzenia pasują.