  • Data: 2003-05-11 20:11:34
    Temat: Re: Sprawca zbiegl, wiem kto to, ale nie mam swiadka.
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik andrzej napisał:
    > juz mi "inni" zlozyli :p

    widze, że rozpiera Cie duma z powodu znajomości z mordercami i
    złodziejami.. brawo

    > Tak jak napisalem. Co w tym niejasnego?

    to, że trudno ocenić uczciwość czlowieka, nie znając go
    Tak samo i ja moge powiedzieć o Tobie, że nieuczciwy jestes.. I będzie ok?

    > bla, bla, bla... Co to ma do porysowanego lakieru i wgniecionej felgi?

    bo jedno i drugie to zniszczenie czyjejś wlasności

    > ps. Swoja droga, ciekaw jestem dlaczego nie zaproponowales, zeby
    > "poszkodowany" poszedl do "sprawcy" z flaszka i prosba by nie robil tak
    > wiecej? Przeciez to takie w Twoim stylu.

    natomiast w stylu Twoim i Twoich znajomych byłoby przyłożenie sprawcy
    gnata do skroni, prawda?

    EOT
    --
    best regards,