    Subject: Re: Sprawa zamieciona
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5f592600$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5933f0$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f594ca6$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5958f0$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f59dea2$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f59f531$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5a07d8$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5a0a23$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5a6618$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5a8783$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f5ac18d$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 11 Sep 2020 10:20:51 +0200

    W dniu 11.09.2020 o 02:10, RadoslawF pisze:

    > Podejrzani o zabicie wszyscy, z wyjątkiem mundurowych oczywiście.

    Ale wiesz to, czy Ci się tak wydaje? Ja badań nie prowadziłem, ale nie
    przypominam sobie aresztu dla kogokolwiek, kto spowodował by śmierć
    nieumyślnie przykładowo. Sprawcy śmiertelnych wypadków drogowych też
    raczej nie są aresztowani. Tego w Polsce jest masa.

    > Skoro do zastrzelenia się przyznał to już jest winny.

    Ujeb...ś sobie ejdno głupie zdanie i je powtarzasz. Od czasów rzymskich
    jest taka zasada, że przyznanie sie do winy nie jest dowodem. Co więcej
    nic mi nie wiadomo, by w ogóle ktokolwiek pytał tego policjanta o to.
    Sam marudzisz, ze go nie przesłuchali.

    > Ma takie znaczenie że nożyczki wobec pistoletu nie są bronią.

    To nie pojedynek sportowy, że zaatakowany nożyczkami ma szukać nożyczek
    do obrony.

    > Policjant zastrzelił bezbronnego którego bez powodu gonił.

    Gonił go, bo ten uciekał przed umundurowanym policjantem, a to już samo
    w sobie było powodem.

    > Człowiek z marmuru i/lub człowiek z żelaza.
    > Miłego oglądania.

    Toś znalazł argumenty. Może jeszcze Pana Tadeusza mi zaoferujesz :-)

    > Potrafisz pisać takie bzdury że jest to łatwe do zapamiętania.
    > Wyszukiwać nie mam zamiaru.

    Czyżbyś był kobietą? One podobno pamiętają rzeczy, które się nie
    wydarzyły. Taki mem kiedyś widziałem :-)

    --
    Robert Tomasik