    Subject: Re: Sprawa zamieciona
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5f526537$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <jccu712m2v48$.1am5gdx4vyr7t$.dlg@40tude.net>
    <5f529125$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <4k4qw3xzl8u1$.1g97fbu87rnq5$.dlg@40tude.net>
    <5f529e8e$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <WRE4H.223124$t27.177442@fx34.ams1>
    <5f539b1a$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <LNX4H.517950$qj7.191051@fx04.ams1>
    <5f54b870$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <LE45H.491760$wl6.445702@fx10.ams1>
    <5f5547c8$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <P8A5H.187989$lz3.91785@fx37.ams1>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 10 Sep 2020 18:49:55 +0200

    > To co z tego wszystkiego zostanie w archiwach to powracające, wyrwane z
    > kontekstu zdania, którymi się lubi nad Tobą pastwic np. Shrek :) Że
    > przypomnę już klasyczne "policjant nie musi podawać prawdziwego powodu
    > interwencji", i dobrych parę innych. Nikt nie będzie analizował
    > argumantów i przebiegu dyskusji.

    Ponieważ zostałem wywołany do tablicy, to jaki konkretnie kontekst masz
    na myśli. Bo z tego co pamiętam to kontekst był taki, że gościa bez
    podania powodu przetrzepano po kieszeniach i plecaku. Potem wyjaśniono,
    że rowery w okolicy giną czy też robert to wymyślil z tymi rowerami.
    Dalej - well it's escalated quickly. Po kolei okazało się, że w plecaku
    szukali mu roweru, potem że policjant ma podać powód kontroli a nie
    rzeczywisty powód kontroli a skończyło się na tym, że policjant może
    grzebać w plecaku, bo skoro rowerzysta przewozi plecak, to jest
    przewoźnikiem.

    O innej dyskusji z której wynikało, że ratownik defibrylator ma po to,
    żeby mieć na stanie, a samo użycie na osobie która ma akcje serca jest
    niebezpieczne i należy używać tylko jak już jest "trup" to nie
    wspomnę... Takie rzeczy, nawet wyrwane z kontekstu są niebezpieczne -
    tyle się mówi o tym, żeby udzielać pierwszej pomocy, żeby się nie bać,
    że nie musi być idealnie, że każde działanie jest lepsze od biernego
    przyglądania się - najpierw defibrylator jak jest, a tu wchodzi
    policjant cały na biało i pierdoli publicznie, żeby defibrylatorów nie
    używać dopóki pikawa nie stanie i jeszcze twierdzi że się na tym zna!
    Życie to nie film, gdzie jebiesz prądem po ustaniu akcji bo miarowe pip
    pip lepiej brzmi po ciągłym piiiiiiiiiip. Defibrylatora używa się jak
    serce pracuje! Jak będzie ktoś czekał za radą roberta to będzie trup. I
    tacy ludzie pracują w policji, która z definicji często bywa tam gdzie
    właśnie wiedza o tym jest kurewsko niezbędna. I jeszcze się swoją
    głupotą chwalą publicznie.

    --
    Shrek