  • Data: 2020-09-06 15:57:36
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Sep 2020 15:06:04 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Tak dokładnie to dzieciaki jechały autem ojca jednego z nich.

    W Poznaniu ?

    > Bandyci w cywilu zajechali im drogę jednym autem a drugim zablokowali
    > możliwość wycofania na skrzyżowaniu.

    Wydaje mi sie, ze mieli tylko jedno auto.

    > Wyskoczyli z obu aut z bronią i krzyczeli "wypierdalać z auta".

    Skad wiadomo co krzyczeli ?

    > Dzieciaki nie chciały oddać drogiego auta uzbrojonym gangsterom
    > i zaczęły uciekać.

    Jak, skoro niby zablokowani z dwoch stron ?

    > Bandyci otworzyli ogień trafiając wielokrotnie
    > w auto z dzieciakami. Jedna kula trafiła dzieciaka w kręgosłup.
    > Po fakcie bandyci okazali się nie umundorowanymi i nieoznakowanymi
    > funkcjonariuszami policji.
    > Policja zapłaciła odszkodowanie, bandytów nie wsadzono a ty
    > na grupach przekonywałeś że wszystko było w porządku.

    Skoro nie wsadzono, to widac wszystko w porzadku :-)

    Aczkolwiek byli przekonani, ze zatrzymuja groznego bandyte...

    A jakie tam byly wyroki, to niech juz kto inny napisze.

    https://epoznan.pl/news-news-50517-poznan_skazano_po
    licjantow_w_sprawie_strzelaniny_na_ul_baltyckiej

    a to nie koniec

    > Twoi starsi koledzy czyli ubecy, sbecy i inne pokomunistyczne ścierwa
    > nauczyły się że życie innych ludzi jest bez wartości.

    Ustroj mamy inny, a dzialania jakby znowu podobne.

    J.