  • Data: 2020-09-06 19:16:28
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To tak, jakbyś na podstawie tego, że dwa samochody jechały ze spaloną
    > żarówka twierdził, że wszystkie tak jeżdżą. To jest normalne, że to
    > działa i tyle. Pytanie o to byłoby jakąś niedorzecznością.

    To złe porównanie.
    Ten system nie działa, bo dyżurny na komisariacie jest za "mały",
    żeby podawać komukolwiek te dane w ramach normalnych
    bieżacych czynności operacyjnych jakiegoś patrolu.
    Jak się zwrócisz drogą służbową, to OK - zadziała,
    ale tu chodzi o reakcję na wydarzenia a nie jakieś ustalanie faktów po
    tygodniu.