  • Data: 2006-11-26 15:09:32
    Temat: Re: Sprawa o alimenty
    Od: "INDYGO29" <Indygo$2...@v...pl- skasuj $> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnemeso8.2da.j.krzyzanowski@maszyna.pkpik.pl.
    ..

    > Jest jeszcze druga strona medalu. Kobieta, jesli wie kto jest ojcem
    > dziecka nawet nie musi go o tym poinformowac.
    > Oczywiscie pozniej w kazdej chwili moze zazadac alimentow.
    > Jedyne prawo ojca w Polsce to placic.

    Dokladnie. Zgadzam się z Tobą!
    Mi teściowa z żoną powiedziały " twój pierd... obowiązek płacić a dziecka
    widywać nie musisz"
    Niestety złożyłem pozew o widzenie syna to zona przed sądem załamaną
    kobietkę odegrała że jak to ona nie pozwalała ale prosze sądu nigdy tak nie
    było ..... itd....itp....
    A teraz jak płace z własnej wli i widuję syna przez 2 godziny w tygodniu to
    teście ze "wsparciem ruszają" wynajmij sobie pokój w hotelu a nie w naszym
    domu twoje smrody wąchac musimy.....
    Nic dodać i nic ując poza tym że zona się cieszy.