  • Data: 2008-09-04 07:42:15
    Temat: Re: Spóźnienie do pracy - konsekwencje prawne ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PlaMa pisze:

    > PO każdej godzinie spędzonej przy komputerze IMO

    Czyli zaczynam o 8.00 i mam przerwę pomiędzy 9.00 a 9.05 ?
    Z tego co wiem mogę łączyć te przerwy po maksymalnie po dwie czyli
    zaczynam o 8.00 i mam przerwę 10.00 - 10.10 ?
    A mogę w tym czasie wyskoczyć do sklepu po śniadanie ?

    > A potem wpada PIP i dobiera się pracodawcy do dupy? :)

    A jak mogą to sprawdzić ? Poza tym to chyba byłoby najmniejsze z
    przewinień moich pracodawców.

    > Chyba pracodawcy nie musi to interesować :/

    No tak - ale wszystkie środki komunikacji z mojego miasta jadą na kilku
    odcinkach jedną drogą - mały wypadeczek i nie mam jak dojechać PKSem.
    Jedynym wyjściem byłby prywatny samochód/taxi - i karkołomny objazd.
    Aż strach pomyśleć co będzie za niedługo jak nad tą drogą zaczną budować
    autostradę ;-(

    >O! mam pomysł zostań kiedyś godzinę po pracy (nadgodziny) i nie bierz
    >za to kasy tylko wolne.

    Z raz na tydzień/dwa jestem tak z 15-20 minut wcześniej. I jak bardzo
    przypili to zostaję te 5 minut dłużej - co oznacza dla mnie bieg na
    autobus/30 minut czekania na przystanku.