eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpalone urządzenie sieciowe a odpowiedzialność dostawcy łącza › Re: Spalone urządzenie sieciowe a odpowiedzialność dostawcy łącza
  • Data: 2006-07-23 22:18:41
    Temat: Re: Spalone urządzenie sieciowe a odpowiedzialność dostawcy łącza
    Od: Paszczak <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciek <z...@i...pl> wrote:
    > Ponadto ekspertyza mowi jasno, ze przepiecie przyszlo po linii operatora a
    > skad ono sie tam wzielo to juz tylko jeden Zeus wie!

    Wyindukowało się.

    > >> Nie spotkałem się by jakikolwiek producent uznał reklamację po
    > >> wyładowaniu
    > >> atmosferycznym.
    > > No więc właśnie.
    > No to niestety jest oczywiste. :(

    Aczkolwiek odpowiedniu długo marudząc można coś osiągnąć :) Sam zajmuję się
    serwisem i jeśli po prostu zjarany jest układ interfejsu, a nie ma wokół
    osmolonej płytki, bąbli na układzie czy laminacie, wypalonych ścieżek, itp.
    to trudno powiedzieć coś więcej. Jeśli akurat jest sezon burzowy, to się
    domniemuje, że przyczyną jest burza :) Ale 100% pewności nie ma. Więc można
    się kłócić, że modem DSL nie był uszkodzony, znaleźć kogoś innego z DSLem
    i poprosić go o wzięcie z TP jakiegoś papierka, ze przez ostatni rok nie
    było uszkodzeń modemu, itp. i walczyć :)

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1