eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpalone urządzenie sieciowe a odpowiedzialność dostawcy łącza › Re: Spalone urządzenie sieciowe a odpowiedzialność dostawcy łącza
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.provider.pl!not-for-mail
    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spalone urządzenie sieciowe a odpowiedzialność dostawcy łącza
    Date: Sun, 23 Jul 2006 22:18:41 +0000 (UTC)
    Organization: Dolina Muminków
    Lines: 22
    Message-ID: <ea0sk1$ue1$1@proxy.provider.pl>
    References: <e9t3rn$hm0$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <l5d6okrhkiuh$.1i0cs6hc5i8pt.dlg@40tude.net>
    <e9uaje$b67$1@proxy.provider.pl>
    <stfqor8id55p.jkjnpxec9ei8$.dlg@40tude.net>
    <e9vr3q$a4l$1@proxy.provider.pl> <ea0jg5$cln$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: phone.provider.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: proxy.provider.pl 1153693121 31169 194.187.144.2 (23 Jul 2006 22:18:41 GMT)
    X-Complaints-To: t...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 23 Jul 2006 22:18:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.6.2-20030910 ("Pabbay") (UNIX) (Linux/2.4.31 (i686))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:402328
    [ ukryj nagłówki ]

    Maciek <z...@i...pl> wrote:
    > Ponadto ekspertyza mowi jasno, ze przepiecie przyszlo po linii operatora a
    > skad ono sie tam wzielo to juz tylko jeden Zeus wie!

    Wyindukowało się.

    > >> Nie spotkałem się by jakikolwiek producent uznał reklamację po
    > >> wyładowaniu
    > >> atmosferycznym.
    > > No więc właśnie.
    > No to niestety jest oczywiste. :(

    Aczkolwiek odpowiedniu długo marudząc można coś osiągnąć :) Sam zajmuję się
    serwisem i jeśli po prostu zjarany jest układ interfejsu, a nie ma wokół
    osmolonej płytki, bąbli na układzie czy laminacie, wypalonych ścieżek, itp.
    to trudno powiedzieć coś więcej. Jeśli akurat jest sezon burzowy, to się
    domniemuje, że przyczyną jest burza :) Ale 100% pewności nie ma. Więc można
    się kłócić, że modem DSL nie był uszkodzony, znaleźć kogoś innego z DSLem
    i poprosić go o wzięcie z TP jakiegoś papierka, ze przez ostatni rok nie
    było uszkodzeń modemu, itp. i walczyć :)

    P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1