  • Data: 2011-10-22 21:42:06
    Temat: Re: Smsy
    Od: JK <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-22 10:00, Andrzej Lawa pisze:

    > Powtórzę: nie będę pomagał gamoniom
    > manipulować SMSami, zwłaszcza za darmo.

    A ja powtórzę - KONKRETY.
    Co prawda nie mam potrzeby manipulowania
    SMSami ale chętnie zapłacę byleby tylko
    zobaczyć jak się kompromitujesz. To ile za
    zmianę treści SMSa w moim telefonie? Podaj
    swoją stawkę. Podpiszemy umowę i zarobisz te
    parę złotych lekką rączką, bo przecież dla
    ciebie to pikuś.

    P.S. Uważaj na słowa, bo nawet gaz pieprzowy
    to słabe lekarstwo na problemy ortodontyczne.

    --
    JK