  • Data: 2011-10-22 22:28:40
    Temat: Re: Smsy
    Od: JK <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-23 00:04, Andrzej Lawa pisze:

    > 2000 tysiące netto, połowa płatna z góry.

    Netto? Wystawiasz faktury? ROTFL

    > Grozisz mi, tępy chuju?

    Nie, skądże. Przypominam tylko, że człowiek
    inteligentny, co właściwie ciebie nie dotyczy
    ale dodaję dla porządku, wyciąga wnioski ze
    swoich przykrych doświadczeń :-)

    P.S. Aha... ochrona "C.H. Janki" pozdrawia cię
    kutasie. Nie mogą odczekać się ponownej
    wizyty. Koniecznie weź ze sobą canona. Burzę
    załatwimy we własnym zakresie :-)

    --
    JK