  • Data: 2024-09-09 17:53:57
    Temat: Re: Smierci Natalii z Andrychowa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 9 Sep 2024 17:18:05 +0200, Shrek wrote:

    > Też, ale nie tylko - uprawnione do korzystania są wszystkie slużby
    > ustawowo przeznaczone do akcji ratunkowych czy jakoś tak. Było już
    > pytanie czy policja jest taką służbą i gdzieś już cytowałem że tak -
    > chyba nawet ty je zadałeś.

    Ja pytałem.

    Ale to akurat nic nie wnosi - Natalia na 112 nie zadzwoniła.

    > Obstawiam ostatnią odpowiedź. Skoro rozporządzenie umożliwia,
    > dokumentacja opisuje interfejs to policja zapewne to ma, bo po kilku

    Interfejs o którym pisałeś, dotyczy dzwonienia na 112.

    > latach by się zrobiła o to imba, zwłaszcza jak pieprzone pismaki wzięły
    > temat na tapetę. Po prostu Robert mówi co wie, a wie tyle co wie.

    > Dyrektor PLI twierdzi że od kilkunastu metrów w "mieście" do kilku

    Internet jest cierpliwy.

    > kilometrów w lesie. I tak przydatne, bo jak się okazuje nie w tym
    > mieście szukali...

    Przynajmniej nie można by zwalać na Kety.

    Ale jak w Andrychowie są po dwa BTS na sieć, to obawiam się, że to
    może być "pół miasta i las".

    Ale ciagle piszesz o 112, a Natalia zadzwoniła do ojca.

    J.