  • Data: 2024-09-10 21:25:28
    Temat: Re: Smierci Natalii z Andrychowa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro nie wiemy to nie wiemy czy generalnie.

    Generalnie na podstawie mojej wiedzy:P

    > Ciekawe jak czesto
    > lekceważy się dla szkół czy innych obiektów użyteczności publicznej.

    Często, pozdro dla kumatych;)

    > Tzn. wtedy, gdy w zasadzie nie da się na dzień dobry oszacowac ryzyka.

    Na ogół się da - multialarmy, absurdalne "żadania" lub autorstwo:P

    > Bo takie sytuacje o jakich Robert gdzieindziej wspomina, że na pierwszy
    > rzut oka widać, że coś tu nie halo, to jasne.

    Otóż zasadniczo nie - przychodzi mi parę rzeczy do głowy, ale nie będę
    się rozpisywał. Już pomijając że samo "ostrzeżenie" w zasadzie mówi że
    alarm jest fałszywy bo statystyki mówią że w razie ostrzeżenia nic nie
    wybucha a wybucha raczej bez ostrzeżenia, to można zrobić kombo i
    ostrzec że na przykład we wszystkich szkołach jest bomba żeby zostalo
    zignorowane, potem dwie wysadzieć a potem dać pismakom żeby cynk ale go
    zignorowano - hatakumba1

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!