  • Data: 2024-09-09 21:52:53
    Temat: Re: Smierci Natalii z Andrychowa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.09.2024 o 17:53, J.F pisze:

    > Ja pytałem.
    >
    > Ale to akurat nic nie wnosi - Natalia na 112 nie zadzwoniła.

    Ale odpowiadam - do korzystania z PLI CBD jest upoważnione ne tylko CPR
    (112) a wszystkie służby ustawowo przeznaczone do niesienia pomocy. Po
    prostu muszą zapytać a w przypadki połączenia do CPR leci to z automatu.

    > Interfejs o którym pisałeś, dotyczy dzwonienia na 112.

    Gdzie jest napisane że tylko 112? 112 ma to z automatu - reszta służb po
    prostu musi skorzystać przez interfejs do tego przeznaczony -
    prawodopodobnie "tajemniczy terminal w Krakowie". Przynajmniej tak
    wynika z rozporządzenia i dokumentacji na stronie URT czy jakoś tak.

    > Internet jest cierpliwy.

    Wybacz ale jak mam wierzyć dyrektorowi PLI albo Robertowi to...

    > Przynajmniej nie można by zwalać na Kety.
    >
    > Ale jak w Andrychowie są po dwa BTS na sieć, to obawiam się, że to
    > może być "pół miasta i las".

    Dlaczego - nawet z dwóch BTSów może być dość dokładnie - masz dwie
    lokalizacje, dwie dość dokładne odległości, więc wychodzą ci dwa punkty
    - dodajesz który sektor anteny i wyjdzie pewnie kilkaset metrów. Tyle
    żeby przynajmniej szukać we właściwym mieście. Zresztą jak zdaje się
    okazało zapytali - tylko albo za późno, albo na poziomie policji trwało
    to tyle, że odpowiedz przyszła po zakończeniu poszukiwań.

    > Ale ciagle piszesz o 112, a Natalia zadzwoniła do ojca.

    Jeszcze raz - CPR dostaje z automatu, policja musi po prostu zapytać i
    jest do tego opisany interfejs. Zdobycie numeru telefonu poszukiwanej od
    ojca to chyba nie przekracza możliwości policji?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!