  • Data: 2013-06-26 15:13:39
    Temat: Re: Śmieci po nowemu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF wrote:

    > Masz rację, ale to wystarczy do eleganckiego rozwiązania
    > problemu, spółdzielnia rozdała deklaracje mieszkańcom,
    > mieszkańcy wypełnili

    no i? dostała 50% na 50%.. Lub dowolnu inny podział.
    spoldzielnia i tak ma wyslac swoja. Jedna. z konkretna odpowiedzia
    segreguja albo nie. I mieszkancy beda musieli zaplacic wg tego co
    wyslala spoldzielnia. Niezaleznie od tego co wpisali mieszkancy w swoich
    deklaracjach.

    , teraz spółdzielnia ich poinformuje
    > że dla danego bloku śmietnik na śmiecie segregowane jest
    > tu a nie segregowane tam.

    No i?
    Na pewno wszyscy posluchaja. Szczegolnie jak smietnik bedzie niewiadomo
    gdzie.

    > I jedyny problem czy niektórym
    > będzie się chciała chodzić bo zawsze jeden śmietnik będzie
    > dalej a drugi bliżej.

    To zaden problem. Nie bedzie. Nie ma nad czym sie zastanawiac.

    > Ale może wystarczy odpowiednia ilość pojemników w śmietniku
    > i nie będzie trzeba wybierać do którego chodzić ?

    Zwykle nie ma miejsca na dodatkowe smietniki.

    Po za tym co to zmieni? Dana nieruchomosc sortuje w calosci lub nie.
    Nie ma mozliwosci podzialu na poszcczegolne lokale.