  • Data: 2013-06-27 13:13:37
    Temat: Re: Śmieci po nowemu
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kojarzę że był okres w znajomej wspólnocie, gdzie śmieci sortowane
    > były odbierane bezpłatnie. Więc wspólnota zorganizowała to tak, że co
    > jakiś czas przychodzi gościu (opłacany a jakże, ale chyba taniej
    > wychodziło) i sprawdzał/porządkował te odpady, zanim się śmieciara
    > za to zabrała.

    To wcale nie jest taki głupi pomysł.
    Wywalamy niesortowane, ale zatrudniamy sortownika. Okaże się, że to
    wyjdzie taniej od tych całych systemów sortowania na wysypiskach.

    No i bezrobocie też spadnie.

    Powiedzmy, że na osiedlu jest 300 mieszkań (tak jest u mnie). Każde
    zapłaci 5 zł i jest 1500 zł na pracownika do sortowania. To będzie i tak
    taniej niż dopłata 15 zł za śmieci nieposortowane.

    --
    MN