  • Data: 2003-10-27 14:27:08
    Temat: Re: Skradziona komorka
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "tomek tarasiuk" <l...@g...pl> popełnił 26 paź 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:bnhivp$6ic$1@inews.gazeta.pl:

    > System działa tak. Telefon ma niepowtarzalny numer seryjny...
    Wszystko ładnie opisujesz TYLKO...
    ten "numer seryjny" to najprawdopodobniej IMEI, który
    "w _większości_ modeli" może zostać zmieniony na prawie dowolny ciąg
    znaków.
    I z identyfikacji nici, poza tym nie słyszałem by do zalogowania się do
    sieci potrzebny był IMEI. AFAIK może to być tak zorganizowane jak piszesz
    (fachmeni z pmt twierdzili kiedyś, że podraża to koszty sieci) - ale u nas
    nie jest.

    --
    pozdro
    poreba