  • Data: 2003-10-27 18:11:05
    Temat: Re: Skradziona komorka
    Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przedstawiając system oparłem się na wg mnie wiarygodnym źródle. Opis
    stanowiło chyba 5 kartek formatu A4. Możesz wierzyć albo nie wierzyć w to co
    napisałem. Twoja sprawa. Jeśli znasz inne źródło bardziej wiarygodne to je
    podaj. Może w Radioelektroniku nie mieli racji, w co wątpię. Tam wyrażnie
    było napisane " każdy telefon ma niepowtarzalny numer seryjny, numer ten
    służy do identyfikacji telefonu w sieci". Takie rozwiązanie jest logiczne i
    technicznie uzasadnione. Jednak pozostaje jeszcze jeden szczegół. Czy
    dozwolone jest zmienianie numeru seryjnego urządzenia nadawczego. Tomek