eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - obowiazek pocztowy › Re: Sklep internetowy - obowiazek pocztowy
  • Data: 2006-12-01 19:49:12
    Temat: Re: Sklep internetowy - obowiazek pocztowy
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "chairon"
    > A jak się to ma do faktu, że w przypadku uszkodzenia bądź zaginięcia
    > paczki reklamację może złożyć _tylko_ nadawca?

    Nie jest to fakt, tylko tzw. "g..prawda". Reklamacje na Poczcie Polskiej moze
    zlozyc kazda osoba (nadawca, odbiorca badz osoba nie bedaca ani nadawca ani
    odbiorca) ktora dysponuje dowodem nadania. Obowiazek przyjecia reklamacji od
    dowolnej osoby dysponujacej takim dowodem ciazy zas na kazdym z urzedow
    pocztowych (urzad w ktorym przesylka zostala nadana, w ktorym przesylka miala
    byc odebrana badz nie bedacy zadnym z nich). Pieniadze z uznanej reklamacji
    trafiaja do osoby dysponujacej dowodem. Nadawca moze taki dowod odstapic
    dowolnej osobie ktora chce dochodzic praw nadawcy.
    --
    Pozdrawiam
    AsiaS
    *Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1