eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - obowiazek pocztowy › Re: Sklep internetowy - obowiazek pocztowy
  • Data: 2006-12-01 21:28:16
    Temat: Re: Sklep internetowy - obowiazek pocztowy
    Od: "AsiaS" <a...@d...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "chairon"
    > Czyli w praktyce nadawca.

    W praktyce na allegro całkiem sprawnie przy zagubionych przesyłkach działa
    system polegający na tym, że odbiorca zamiast zwrotu pieniedzy woli pobawić się
    z pocztą i uzyskać odszkodowanie będące kilkukrotnością wartości rzeczywistej
    przesyłki, a nadawca pechowej przesyłki ma swiety spokoj i nie musi zwracac
    pieniedzy lub szukac zastepczego towaru.
    --
    Pozdrawiam
    AsiaS
    *Prawdziwa mądrość nie opuszcza głowy*

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1