  • Data: 2006-12-02 07:44:50
    Temat: Re: Sklep internetowy - obowiazek pocztowy
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AsiaS napisał(a):

    > Jednoczesnie wiem, jak bardzo prosta jest do zalatwienia sprawa przez
    > adresata przesylki wtedy, kiedy jego kontrahent nie jest zlodziejem.

    Gość ma tylko po jednym negu i neutralu, a do tego SS. Ciągle dostaje nowe
    pozytywy. A ja do dziś nie znam nawet numeru przesyłki, który i tak by mi
    nic nie dał, więc wejście w posiadanie oryginału (o ile takowy istnieje)
    graniczy z cudem. Rozumiesz co mam na myśli? Uczciwy Sprzedawca weźmie
    sprawę w swoje ręce i doprowadzi do końca, a jak się ma do czynienia z
    nieuczciwym to i tak nie zdobędziesz oryginału dowodu nadania, choćby
    takowy był. Po drugie wysyłanie adresatowi dowodu nadania generuje
    dodatkowe koszty i ryzyko, że ten też zaginie ;)

    chairon