eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSklep internetowy - obowiazek pocztowy › Re: Sklep internetowy - obowiazek pocztowy
  • Data: 2006-12-01 22:00:30
    Temat: Re: Sklep internetowy - obowiazek pocztowy
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    AsiaS napisał(a):
    > Użytkownik "chairon"
    >> Czyli w praktyce nadawca.
    >
    > W praktyce na allegro całkiem sprawnie przy zagubionych przesyłkach
    > działa system polegający na tym, że odbiorca zamiast zwrotu pieniedzy
    > woli pobawić się z pocztą i uzyskać odszkodowanie będące kilkukrotnością
    > wartości rzeczywistej przesyłki, a nadawca pechowej przesyłki ma swiety
    > spokoj i nie musi zwracac pieniedzy lub szukac zastepczego towaru.

    ???
    Zakladajac ze paczka byla ubezpieczona, w przeciwnym razie te wysokie
    odszkodowanie to okolo 100zł... Chyba ze zakladasz ze na allegro kupuje
    sie tylko waciki :)

    pozdrawiam,
    Przemek O.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1